20 Juni

Liten uppdatering på hur det går härborta:
 
Jag jobbar massa kvällar, och trivs bra på jobbet. Är lite orolig på hur lite timmar det blir när det bara regnar ständigt. Men de jag jobbar med är jättetrevliga, verkligen och jag trivs bra. Jag borde sluta äta så mycket glass som jag äter nu dock.
 
Mitt hus är otroligt bra, kunde inte bo bättre det är helt otroligt verkligen. Mitt kök är sjukt bra, lagar bara god mat här, gjorde till exempel chokladbollar med 80% rom, blev sjukt bra. Chris tyckte inte om dem men det var påriktigt de bästa chokladbollarna jag ätit. Påminde mig lite om lumumba, jättegott!
 
Lisi kommer hit imorgon!!!!! Hjälp vad jag är taggad!!! 
 
Min fot mår mycket bättre, har typ inte alls rehabiliterat den hahah men det funkar. Kan inte springa eller hoppa, men att gå funkar super!
 
Så sammanfattning, allt går jättebra mår superbra härborta.
Här kommer en bild på ett av mina mästerverk
Utan gips, Österrike |
Upp