Drar ihop sig

Idag är det 6 veckor sedan jag bröt benet. Idag är det två veckor innan mitt gips är borta. Och om 17 dagar så är jag i Österrike igen. Jag är så himla taggad, att åka tillbaka känns super. Jag är lite nervös över att bo själv i ett annat land igen, men nu har jag redan gjort det en gång. Att jag ska hyra ett hus känns väldigt overkligt bara. 
 
Nu skriver jag bara tusen listor på saker som ska göras i Sverige. Människor som jag ska hinna träffa, saker som ska införskaffas. Jag måste hitta något roigt till Chris, som är typiskt svenskt och sådär. Jag har en plan, men vi får se hur det går med det hahah!
 
Isen har även smält, och pappa drog ut kanoten åt mig. Det är så fint väder på kvällarna med så jag bara hoppar ner i båten med kryckorna och låtsas att jag inte har gips. Att paddla är påriktigt det bästa jag vet att göra. Spegelblankt vatten och inte ett ljud förutom fåglar och paddelns drag i vattnet. Hur kan man inte älska det??
Österrike |
Upp