Sista veckan

Hej hallå! Om en vecka och en dag så är jag tillbaka i Österrike nu!! Det känns hur bra som helst! 
 
Nu är det ju andra gången jag flyttar utomlands för ett par månader och jag känner mig genast mer självsäker och erfaren. Visst känns det lite jobbigt att inte se sin familj på ett tag men det kommer funka ändå. För det finns många som jag har där nere som jag litar på. Utan dem så hade det kännts otroligt tomt och läskigt. 
 
Det är även 100% klart när jag får flytta in i mitt hus, som tydligen även har diskmaskin (ALLTSÅ DRÖMLÄGE!!!) och vilket datum jag börjar jobba, jag är så sjukt nöjd med läget så att det inte är klokt. Jag längtar hur mycket som helst, det kommer bli en otrolig sommar! Jag kommer leva liveeeet! Så medan jag inte riktigt kan vänta på flyget men inte harr något annat val så paddlar jag massa och myser av att vara hemma.
 
Allmänt |
Upp